matstijmenlune.reismee.nl

Vliegen

De vlucht is heel erg soepeltjes verlopen. We stelden ons in op 11 uur gedrein en gejammer - dan konhet alleen maar meevallen - maar dat was nergens voor nodig. We hadden plaatsen met extra beenruimte waar Lune lekker kon spelen en heen en weer lopen.

Na het eten heeftLune een kwartiertje gevochten tegen haar slaap, ietwat gejammerd en daarna vertrok ze voor ruim 7 uur naar dromenland. Met de knietjes onder haar buik, opgerold in de vliegtuigstoel tussen drie kussentjes. Bij het ontbijt werd onsmeisje wakkeren kregen we een stralende glimlach. De jongensvertrokken al kort na Lune.Matssliepheerlijk languit op het matrasje van Lune voor ons. Zelf hebben wemaar weinig geslapen. Na de aankomst in Bangkok - yes, we zijn er - stond de taxi klaar. Eenkoeleplons als beloning. 's Middags zijn wedestad maar eens gaan verkennen. De winkeltjes,de eetstalletjes, de taxi's, de tuktuks, de brommers,de chaos, de zwerfhonden, de geuren, de vreemde gerechtjes. Back in Bangkok!Hetwas voor de jongens nog ietwat onwenig, maar daarom ook ergleuk. We hebben bij het sjiekeSiam Paragonop e food court wat gegeten. De mannen en Lune gingen voorBurger King(better safe than sorry) enKarin durfdeeen bordje Pad Thai aan. Voor het aquarium waren we allemaal veel te moe. Demannen hebben nog even heerlijk geplonst en de dames hebben Kleine Kangoeroe gelezen om daarna als een blok in slaap te vallen. Ook de mannen waren om 19.00 uur onder zeil.