matstijmenlune.reismee.nl

To-do-lijstjes

De kleine stapeltjes fleurige mini-jurkjes, korte broeken en houd-ze-onderweg-bezig-boekjes in huisgroeien. Rugzakken hangen frisgewassen aan de lijn.Bumba en Dora worden op de Ipod gezet.De factor 50en de duikbril beloven veel goeds. Het begint te kriebelen!

Proppen we normaal onzeauto én een dakkoffer tjokvol, nu willen we alles - inclusief een babybedje -in maximaal één grotere tas/kofferpersen. We hebben namelijkmaarvier handen waarmee we drie kinderen, 1 buggy, 1 rugdrager en1 dagrugzak in het gareel moeten houden. Dan houden we precies inderdaad 1 hand over!Trouwens, hoe minder je wilt meenemen, hoe langer het inpakken duurt. Drie of vier korte broeken ppis inmiddels een essentiele levensvraag geworden.

Er moeten nog tig dingen van deto-do-lijst worden afgewerkt tussen allerlei afspraken door. Maar de belangrijkste dingen - paspoorten, tickets, inentingen - zijn geregeld. Dus we gaan! Volgende weekrond deze tijdhangen we ergens boven Rusland en hoeven we Luuntje nog maareen paar uurtjes te vermaken.