matstijmenlune.reismee.nl

Laatste daagjes...

11 - 14 augustus

Woensdag om half tien is er bloed geprikt bij Patrick voor een laatste test. Als die goed is, mag hij mee naar 'huis'. En tadaa, daar is dearts,helemaal goed! We hebben al het chocolade van de 7 Eleven (supermarktje) gekocht en het is binnen no-time door de verpleegsters weggewerkt.

Het ontslag gaat een beetje op z'n Thais. Twee keervragen of iemand de infuusnaald er uit kan halen, het is onduidelijk waarPatricks paspoort is gebleven, etc. Een laatste high-five-rondje. Het is gek, maar ik zal dielieve mensen op het ziekenhuismorgen echt gaan missen.

We worden door een chauffeur van Poppies opgehaald.Wel lief dat ze daar aan denken... Patrick wordt door de kinderen meegetrokken naar het huisje, naar de vissen, naar het zwembad, naar het strand.We gaan een hapje eten in het restaurant en daarna naar het strand. Nu papa er is, wil Lune niets meer weten van alle aandacht. Ze heeft er helemaal genoeg van.

Als Lune donderdagavond lekker slaapt gaan wij - met babyphone - naar de buren. Daar zit een heerlijk massagegebeuren waar Karin zich al twee keer heeft laten vertroetelen. De heren nemen een voetmassage. Heerlijk! Tijmen knijpt er na een kwartiertje tussenuit en is niet meer wakker te krijgen.

Vrijdag is ook weer een heerlijke stranddag. Met Patrick gaat het steeds iets beter, maar hij is nog lang niet topfit. Een laatste zandkasteel, een laatste plons in het zwembad, het laatste maiskolfje, nog één verse ananas.We pakken helaas helaas onze koffers in. Morgenvroeg staat om 4.30 een taxi klaar die ons naar het vliegveld brengt van Koh Samui voor onze vlucht naar Bangkok.Om 11.00 uur vliegen we danvanafBangkok naar huis. De vlucht verloopt erg soepeltjes. We hebbenweer de beste plaatsen van het vliegtuig-je reist superdeluxe met een dreumes - met heerlijk veel beenruimte. Lune slaapt twee uurtjesvoor ons op de grond en de rest van de tijd (tien uur) vermaakt ze zich vooral met een portemoneetje met muntjes en Dora-stickertjes. De jongens mogen onbeperktDS-en en spelen het ding helemaal leeg.

Ondanksde tegenslagwas het een geweldige en onvergetelijke vakantie!